Scribe, ut possis cum voles dicere: dices cum velle debebis (Pl. Ep. 6.29)

Wednesday, May 11, 2005

סכין בלב

אל: ח"כ אפי איתם, אריה אלדד, בני אלון ויצחק לוי

חברי הכנסת המכובדים,

ברצוני להתייחס לסרט "סכין בלב" שמופץ באינטרנט.

כמו הסרט הקודם שחולק על תקליטורים במבצע משלוח מנות בפורים, הסרט "סכין בלב" כולל מסרים נכונים, אבל צורת ההגשה שלו היא שוב "הטפה למומרים" -- יש שם יותר מדי אנשים עם כיפה וזקן, וכשחילונים שמאלנים רואים אותם, הם לא מקשיבים לאף מלה אלא מתמלאים גועל וסלידה. אני בטוח שלא נעים לשמוע את זה, אבל מה שחשוב כרגע זה לנצח את המאבק נגד הקמת מדינת טרור מתחת לאפינו וצריך לבלוע את הגלולה המרה הזו. עם כל הכבוד הרב שיש לי לבני אלון, אפי איתם ויצחק לוי, הם לא האנשים הנכונים בשביל לשכנע חילונים (אני חילוני בעצמי, אבל כנראה יוצא דופן...).

זה גם נראה יותר מדי כמו סרטון בחירות של האיחוד הלאומי. זה לא טוב - עכשיו זה עוד לא בחירות ואת מבצע המיתוג המחודש ל"יהדות עם ביטחון" אפשר לעשות במישורים אחרים. כרגע צריך להתרכז במאבק נגד התנתקות ולא בעניינים מפלגתיים ולשם כך להביא קשת דוברים רחבה יותר לסרט ולא לקשור את כולו למפלגה אחת. מה דעתכם דודו אלהרר, מאיר עוזיאל, נדב העצני?

עוד דבר - זה יישמע קצת לא רציני, אבל אריה אלדד, שדווקא יש לו יותר סיכוי לדבר ללב החילונים, לבוש בסרט בצורה פשוט מזעזעת (ואני רחוק מאד מלהבין באופנה). אני יודע שלד"ר אלדד יש סדר עדיפויות הרבה יותר ענייני ושהלבשה לא בראש מעיניו, אבל החליפה השחורה הזו באמת מוגזמת ובכלל לא הולמת. אנא - השקיעו קצת במלבישה מקצועית. חבל להפסיד את המאבק בגלל טעויות יחסי ציבור כל כך בסיסיות.

בקיצור - כדי לנצח במאבק צריך לעשות תעמולה פחות חובבנית! חפשו לכם (לנו!) משרד יחסי ציבור מקצועני יותר. אל תחסכו על זה אף אגורה - בימינו רק שיווק נכון מנצח.

אני מקווה לראות את כולכם באירועי יום העצמאות בגוש קטיף.

חג שמח!

נ.ב. דווקא השיר של בני אלבז לא רע, אבל גם זקוק לליטוש קל. אולי תבקשו מעדי רן שישיר נגד ההתנתקות? לדעתי הוא הרבה יותר סוחף.

1 comment:

Yoel.Ben-Avraham said...

How do I contact you?

Yoel Ben-Avraham
Moderator
www.Disengagement.org